У ході робочої поїздки Віце-прем’єр-міністр України - Міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський відвідав ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД" та ДП "Харківське агрегатне конструкторське бюро". Вони є лідерами українського авіаційного та залізничного агрегатобудування, а також створення виробів бронетанкової тематики. Унікальні підприємства з багаторічною історією, які реалізують повний цикл створення широкого спектру агрегатів – від перед проектних наукових досліджень до створення, випробування, сертифікації, серійного виробництва та після продажного обслуговування. Продукція виготовлена ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД" має своїх споживачів більше ніж у 60 країнах світу. На сьогодні підприємство активно працює над виконанням замовлення в інтересах ДП "Антонов" щодо будівництва літаків Ан-178.
Також урядовець ознайомився з продукцією компанії ТОВ "ЛАТЕК", яке займається виробництвом мисливської зброї. На сьогодні підприємство активно працює над комплексом високоточної стрільби "КВС Сафарі-12 Д", який забезпечує підвищення бойових характеристик відомого всім кулемета ДШКМ у 8-10 разів. Наразі триває підготовка до проведення випробовувань демонстраційного зразка.
Окрім того Віце-прем'єр-міністр України відвідав ТОВ "ПРАТ "Харківський завод транспортного устаткування" ("ХЗТУ") та ТОВ "Харківський завод "Машгідропривод", які входять до складу Корпорації "УкрІннМаш". "ХЗТУ" є головним постачальником комплектуючих для ДП «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова», ДП «КБ Луч» та інших. "Машгідропривод" протягом останніх років також задіяний у виробництві продукції для потреб оборонно-промислового комплексу України, зокрема, компонентів військової техніки. Наприклад, в рамках виконання державного оборонного замовлення щодо виготовлення БФРК «Нептун» і багато іншого.
За словами Олега Уруського, фактично, всі відвідані підприємства Харківщини мають дійсно потужний потенціал і багато цікавих напрацювань в інтересах підвищення обороноздатності нашої держави. Однак усі потребують більшої уваги з боку українських замовників.