• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Авіапром і суміжні галузі підбили підсумки та визначили лідерів за І півріччя 2021 року
опубліковано 03 вересня 2021 року о 14:59

За рейтинговою оцінкою соціально-економічної діяльності підприємств і організацій авіаційної промисловості України, проведеною Професійною спілкою працівників авіабудування та машинобудування України, за підсумками в І півріччі 2021 року лідерами (призерами) серед промислових підприємств (група "А") стали: ДП "Антонов", АТ "Мотор Січ", ДП "Спецоборонмаш" та ДП "ЖМЗ "Візар". Серед інших підприємств і організацій (група "Б") – ПрАТ "ФЕД", ПрАТ "УХЛ-МАШ" і ТОВ "Металеві меблі". Серед наукових і проєктних організацій (група "В") – ДП "ДержККБ "Луч", ДП "Івченко-Прогрес", ДП "ХАКБ".

Водночас, за даними профспілки, за підсумками роботи українських підприємств авіа- та машинобудування в І півріччі 2021 року обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року зросли на 25,8 % і становлять 15,35 млрд гривень. Протягом звітного періоду середня заробітна плата в галузі збільшилася на 30,2 % – до 16,6 тис. грн.

Однак у Професійній спілці працівників авіабудування та машинобудування України зазначають, що заборгованість із виплати заробітної плати за звітний період становила 323,9 млн гривень. Зокрема, на підприємствах ХДАВП, м. Харків; ПАТ "НТК "Електронприлад", м. Київ; АТ "ДАЗ", м. Дніпро; ПАТ "Електроавтоматика", Закарпатська область; "ПівдендіпроНДІавіапром", м. Харків; ДП "Завод 410 ЦА", м. Київ. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року в галузі відбулося скорочення чисельності працівників на 638 осіб (1,49 %).

Нагадаємо, 1 вересня 2021 року Уряд на черговому засіданні затвердив Державну цільову науково-технічну програму розвитку авіаційної промисловості на 2021-2030 роки. Реалізація Програми сприятиме створенню нових конкурентоздатних авіаційних технологій, матеріалів, виробничих процесів та обладнання, які використовуватимуться у серійному виробництві літаків, авіаційних двигунів та іншої авіаційної техніки. Також документом передбачено розроблення нових вантажних літаків, вітчизняного вертольота, безпілотних літальних апаратів, авіаційних тренажерів, авіаційних двигунів, модернізацію існуючих типів пасажирських і вантажних літаків та вертольотів.

У разі успішного виконання завдань, зазначених у Програмі, обсяг реалізованої продукції в період до 2030 року оцінюється на рівні 300-350 млрд гривень. Це дасть змогу спрямувати за вказаний період до бюджетів усіх рівнів майже 100-120 млрд гривень і забезпечити зростання середньомісячної заробітної плати зайнятих у галузі працівників.

Програма створює умови для відновлення та якісного розвитку наукового, інженерно-технічного, виробничого та керівного кадрового потенціалу галузі, збереження не менш як 50 тис. та створення не менш як 6 тис. робочих місць протягом 2021-2030 років в авіаційній промисловості.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux